Młodszy referent ds. obsługi kancelarii w Straży Miejskiej w Ornecie
Skład komisji rekrutacyjnej:
1. Przewodniczący Komisji – Andrzej Gierlof
2. Członek Komisji - Natalia Brycka
3. Członek Komisji - Kamil Nowicki
4. Członek komisji - Agnieszka Nowosiak
1. Wymagania dla kandydata:
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie średnie lub wyższe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- dobry stan zdrowia
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub
przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe :
- umiejętność organizacji pracy,
- znajomość przepisów prawa w zakresie problematyki samorządu terytorialnego w tym
Straży Miejskiej,
-dyspozycyjność,
-umiejętność pracy z komputerem
Młodszy referent ds. gospodarowania zasobem mienia gminnego w Referacie Rolnictwa, Zagospodarowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami - pełen etat
Skład komisji rekrutacyjnej:
Przewodniczący komisji: Andrzej Gierlof
Członek Komisji: Natalia Brycka
Członek Komisji: Alina Kukuła
Członek Komisji: Danuta Osińska
Członek Komisji: Alicja Gołębiewska
Wymagania kwalifikacyjne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe z zakresu geodezji lub gospodarki przestrzennej,
c) dobra znajomość przepisów prawa niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku
pracy,
d) niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
f) nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
a) wysoka kultura osobista,
b) komunikatywność,
c) kreatywność,
d) umiejętność organizacji pracy.
Poniżej link do:
REGULAMIN NABORU NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIEJSKIM W ORNECIE
orneta-umig.bip-wm.pl/public/get_file_contents.php?id=230046