projekt dyplomowy przy ratuszu. - Forum Ornecianki
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

projekt dyplomowy przy ratuszu. 2009/12/05 18:36 #1

  • biiejjutyful
  • biiejjutyful Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 11
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam! Mam na imię Magda i mam kilka pytań do mieszkańców Ornety. Jestem studentką 5tego roku architektury na politechnice gdańskiej. Na projekt dyplomowy wybrałam działkę w rynku przy skrzyzowaniu ulic Pionierów i św. Jana. MOja działka zaczyna się od starej kamienicy o naleciałościach historycznych, klasycyzujących, a kończy się przy budkach (chyba mieści się tam kwiaciarnia i jakieś inne...) Ornete znam nieco, ponieważ moja mama się tam wychowała. Jednak mam problem z kilkoma rzeczami:
po 1. Czy wiecie może jakiego rodzaju kamienice stały tam wczesniej? (moze ktoś moze zapytać babcie.. prababcie...
2. czy w ornecie jest jakies archiwum dot. architektury i kamienic? wybierams ie za kilka tyg do ornety, wole byc przygotowana.. a w necie nic nie znalazłam...
3. Czy macie moze zdjecia kamienic z rynku z terażniejszości? musze porysować je w autoCadzie a nie mam wszystkich.. a za 3 tyg jak dotre do ornety to moze byc za pozno.. jesli ktos ma i jest chetny wyslac do celow naukowych to prosze wyslac na maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
4.Czy może ktoś przypadkiem wie jakie cele miały podcienie, które występują w kamienicach przy ratuszu? jak bardzo są ważne?
i w końcu 5.. Co sami byście tam widzieli.. Ja chce zaproponować współczesny obiekt usługowy z funkcjami kulturalnymi.. może z jakimś małym teatrem? moze coś was zainspirowało i chcielibyscie sie ze mna podzielic? bardzo wazne jest dla mnie wasze zdanie więc chętnie "posłucham" i zastanowię się nad waszą wizją ;)